Tre på rad

Jeg elsker god service! Jeg blir så glad når ansatte i butikker har en litt annen baktanke med å befinne seg på jobb enn å oppbevare kroppen sin ett sted for å få betalt for det. Dessverre er ikke god service noe man opplever særlig ofte. Jeg syns de som troner aller øverst på dårligservicetronen er middelaldrende menn i bilbutikker som møter relativt unge mennesker. Da føler jegmeg  rett og slett usynlig…

For tiden driver vi å bytter ut en god del av Lillemanns babyutstyr med storeguttutstyr. Det er både gøy, dyrt og litt vemodig. Ettersom jeg har gjort det slutt med Skrekkens Hus (les Barnas Hus, red.anm.) og Ingeniøren er en notorisk netthandler, så falt valget om nettkjøp av nytt barnesetet meg lett for hjertet. Vi bestilte et sete på Lille Prinsen og siden de har lager på Bekkestua her i Bærum, så valgte jeg å hente det selv. Og for en mottakelse og service! Mens jeg betalte ble Lillemann underholdt med blinkende biler og alskens moro, setet ble behørig montert av en av de ansatte uten at jeg trengte å be om det, alle finesser ble demonstrert og jeg fikk oppgradert til 2014-modell uten å en gang spørre (hadde kjøpt fjorårets modell til kampanjepris).Til slutt ble rygg og seler stilt inn så det passet perfekt til vårt lille menneske; altså en helt uslåelig kombinasjon av rolig, kveldsshopping på nett i heimen, avrundet med upåklagelig, personlig service!

Setet er "sponset" av morfar og bestemor, bildet er hentet fra "Lille Prinsen"
Setet er «sponset» av morfar og bestemor, bildet er hentet fra «Lille Prinsen»

Jeg har en butikk som ikke bare yter fantastisk service, men som gjør at jeg kan gi rimelig god service til Ingeniøren også! Den er nemlig så fantastisk at jeg har gitt klar beskjed om at uansett hva han kjøper til meg fra den butikken, så blir jeg fornøyd. Altså; enklere kan vel ikke en mann få det? Hvis du er på jakt etter en litt annerledes jakke, superfine (og komfortable) skjørt, en kjole du ikke ser fem andre med på helgens festligheter eller bare rett og slett en ny lysestake, så MÅ du ta turen innom Olivia’s på Strømmen eller Sandvika Storsenter – eller bare ta en titt på Facebook-siden deres. Her møter du damer med skikkelig pasion for det de driver med, og nå om dagen renner det inn med fantastiske ting! Om du ikke bor i nærheten så vet jeg at de sender om du tar kontakt.

Våren bestilles til Olivia's - I can't wait!
Våren bestilles til Olivia’s – I can’t wait!

Til slutt må jeg bare nevne min herlige frisørsalong – Studio M. Siden jeg nå skal begynne å jobbe igjen, så tenkte jeg at jeg skulle klippe av meg husmora og få tilbake min gamle, litt mer edgie look. Dessverre så lykkes vi litt dårlig med det på første forsøk, og jeg måtte, etter litt press fra min mor, ta kontakt med innehaveren og klage. Jeg syns det er så vanvittig kleint, men fineste Thea fikset ny time til meg på to dager og vips – så var jeg tilbake til meg selv! Det er så utrolig godt å bli så ivaretatt og behandlet med både respekt og det største alvor.

Husmora har midlertidig takket for seg...

Så til slutt til dere som prøver å selge biler; husk at det stort sett er dama som bestemmer om det blir bilkjøp eller ikke, og sier hun at bilen er gubbegrå så er den det! Ikke ta opp den kampen er du snill, du kommer til å tape…

P.S. Ingen av butikkene eller frisørsalongen har noe med dette innlegget å gjøre. Omtalene beror utelukkende på fantastiske kjøpsopplevelser!

Legg igjen en kommentar

