And the award goes to…

I all verdens land og rike – i går fikk jeg ei litta pris! Line gjorde en ellers meget grå og trist dag vesentlig lysere ved å gi meg min første Liebster Award. Min største utfordring nå er jo at jeg er så vanvittig dårlig på Blogg at jeg rett og slett ikke helt vet hva det er, men siden jeg er inne i en «kast deg ut i det ukjente»-periode, så kjører jeg på!

liebster-award

1. Når blir du redd?
Jeg får harahjerte av kontroll på bussen! Vet ikke hva som er skumlest; autoriteter i seg selv eller redselen for å bryte en regel!
2. Kulepenn eller blyant?
Løser kryssord med kulepenn og er stadig optimist!
3. Favorittspill/lek fra barndommen?
Barbie; ingen over – ingen ved siden. Hun bodde mellom Nancy Drew og Bobsey Barna og klina veldig mye med Ken…
4. Kleineste øyeblikk?
Kommer ikke unna da jeg bæsja på meg under føding!
5. Minimalistisk eller overfylt hjem?
En god mellomting med store krav til struktur og orden
7. Hva prioriterer du i hverdagen?
Å høre latteren til Lillemann
8. Hva er din største uvane?
SoMe-hang up, Ingeniøren klikker snart!
9. Hvis du kunne vært Kong Harald for en dag ville du…?
Hoppet i senga til Dronning Sonja så den ble skikkelig rotete… Tror hun misliker rot!
10. La du merke til at jeg hoppet over nummer seks før du leste dette?
Ikke litt en gang!

Så kommer det aller vanskeligste, siden jeg ikke er så bevandret i blogg-verdenen. Jeg digger at menn tar til ordet og viser hvordan livet er som pappa i vårt årtusen. Jeg elsker den direkte tonen og de myke hjertene til Pappahjertet og Superpapsen, så mine to første priser går til dere. Her om dagen ble et av mine innlegg linket til av en dame jeg kan kjenne meg så godt igjen i, så Kontorugla skal få en fredagsoppmuntring fra meg i regnet!

Jeg håper dere setter pris på den lille oppmerksomheten og tar utfordringen og svarer på mine spørsmål!

  1. Hvorfor begynte du å blogge?
  2. Hvorfor har du fortsatt?
  3. Hva er det mest spesielle bloggen har ført til for deg?
  4. Ville du helst sittet fast i alderen 10, 25 eller 50? Hvorfor?
  5. Hva inspirerer deg?
  6. Hva irriterer deg?
  7. Hva er ditt forhold til ironi?
  8. Til hvor eller hva drømmer du deg bort?
  9. Hvem gjør deg adrenalinsint?
  10. Hvor trodde du du skulle være i livet nå, da du var 18?

Tusen takk igjen til deg, Line, som har sett min lille blogg og valgt å gi meg denne oppmerksomheten! Ha en riktig fin helg – jeg skal snart begynne å pusse 8.marstogskoa!

 

One thought on “And the award goes to…

Legg igjen en kommentar

