Møkkalei

Nå begynner jeg å bli mildt sagt lei av Eplemost og Farris, lunka vann og loff med smør. Eller, fersk loff med smør kan man egentlig aldri bli lei av. Det er faktisk så godt at jeg tror det kunne løst små kriger!

Morgendagens Stockholms-tur er byttet ut med pysj og mer Farris, og den eneste trøsten er at legen kunne informere om at jeg slettes ikke er alene om å ligge rett ut i imponerende mange dager. Jeg merker at jeg syns det er litt godt å høre at det er flere enn meg som har det sånn som dette, og spesielt fordi jeg syns det er så grusomt kleint og flaut å være den eneste som har spysjuka i nesten en uke!

«Heldigvis» har vi nå fått en trillion TV-kanaler, så jeg har nå fått min dose «Unge Mødre», «Drømmehjem», «Millionair Match Maker» og et dusin andre idiotiske programmer som vistnok kalles underholdning. Og vet du hva enden på visa er? Jeg føler meg rett og slett som et fantastisk eksemplar av arten menneske! Og ikke minst et som begynner å bli alvorlig bekymret for hvordan det egentlig står til med resten av gjengen jeg deler land og klode med! Det er jo ikke annet enn relativt skremmende… Men så er det kanskje ikke så mye bedre at jeg sitter og ser på når jeg tenker meg om.

 

Jeg klikker snart...

Jeg klikker snart…

 

2 thoughts on “Møkkalei

  1. Haha! Er det fordi jeg trenger å føle meg vellykket at jeg har fått en greie for trash tv i permisjonen… Makes sense!!

Legg igjen en kommentar

