Fotosession

Å bli foreldre kom litt brått på oss. Vi var forberedt på fire uker til med bare oss og GiraGuro, men i stedet ble det bleieskift og tusen vekkeklokker timet inn på et utall tider for at fugleungen skulle spise hver tredje time, og ikke bare sove seg gjennom livet som den lille prinsen han er, og var. Og da ting var vel etablert og gutten viste seg å fungere helt knirkefritt – ja så var tøysete bilder av Lillemann i kurv så langt unna bevisstheten at det aldri ble noe av. Og sånn gikk nu dagan…

Inntil i dag! Vi har nemlig tatt med oss supersøte Charlotte på familietur til Kalvøya og lekt med sand, gått fort i gresset, vassa i det overraskende behagelige vannet og tatt oss en velfortjent drikke/spise eple-pause på Prammen. Vår lille Supermann tødde skikkelig opp etterhvert, og var mer bevisst hvor kamera og den pene fotografen var, enn oss voksne.

Jeg har slitt veldig med å finne en fotograf jeg føler vil gjøre det vi vil, og som ser «oss» uten at vi har måttet bruke flerfoldige timer sammen på forhånd. Det har vært helt uaktuelt å ta bilder i studio mens vi tøyser og har det påtatt kjempekjekt, og jeg orker ikke forklare i syv lange og syv brede hva jeg mener eller hvorfor jeg ikke vil ha det sånn. Heldigvis kom jeg på Charlotte som driver Chanell Foto og som jeg dansa ballett med for om lag 100 år siden, og vår lille familie fikk kost oss i sola, samtidig som vi kanskje endelig kan få opp noen fine bilder av Lillemann på veggen. Han er jo bare 16 måneder, så det er vel strengt tatt på høy tid…

Så etter en lang dag med überlang venting på Riksen, gledelige meldinger, fotosession og salg av motorsykkel setter vi oss nå ned med FredagsTacosen og feirer fredagen med måte og glede! Nyt sommerkvelden!!!

 

Fotosession

 

Jeg betaler for bildene og den jobben som gjøres med disse.

Legg igjen en kommentar

