Nytt år – ny blogg – nye muligheter!

Kjære alle mine fine blogglesere – nå har dagen kommet!

Som jeg har nevnt tidligere så har jeg inngått et samarbeid med United Bloggers om å blogge på deres plattform, og nå er vi her. Jeg stenger denne gamle bloggen og kommer ikke lenger til å oppdatere denne. I stedet vil jeg blogge sammen med noen nøye utvalgte bloggere i et nytt design og et mer magasinaktig utseende. Når du leser mine innlegg vil du også få forslag til andre bloggere som kan være av din interesse og jeg vil komme inn i et helt unikt bloggsamfunn med en fantastisk gjeng med støttespillere rundt meg.

Men bloggen – JannOrama – den vil være den samme. Jeg vil skrive om det som betyr noe for meg, det som er viktig. Det jeg tenker på, det jeg opplever og det jeg finner aldeles urimelig. Jeg vil fortsette å stille meg undrende til ekteskapet, mammalivet og samfunnet. Jeg vil kjempe for de kampene jeg mener det er verdt å kjempe for, og jeg vil fortsette å trekke frem det jeg finner urettferdig eller forkastelig – eller beint ut idiotisk. Heldigvis har vi en regjering som stadig bidrar ved hive ved på det bålet…

Det vil kanskje bli litt mer reklame og litt mer produktomtaler, men jeg lover å være ærlig der også! Og jeg kommer aldri til å snakke fordelaktig om noe jeg ikke tror på – det lover jeg! Men mer reklame gir meg muligheten til å blogge mer, fokusere mer på dette og kanskje til og med mer på familien min en dag i fremtiden…

Så dette er ikke et farvel – dette er bare et; vi sees i et annet nabolag!

Nå finner du bloggen på www.jannorama.no og jeg håper du blir med meg videre på ferden…

Janne2

Legg igjen en kommentar